fredag 11 mars 2011

Dagarna rullar på o vi med!

Denna veckan har varit sprängfylld med grejer, mysiga möten o aktiviteter. O mitt i allt virrevarr så känner jag så mycket kärlek, kärlek som gör mej till den lyckligaste Jonnan jag kan va :)
Kärlek är gött!

Imorgon åker vi till Sälen, de ser vi fram emot oj så mycket!!
Sätta lillla Ljuvy i en ombonad pulka o swisha iväg sakta men säkert, genom skog o mark (platt sådan).
Jesper ser fram emot att åka snowboard oxå... mmm vi får se vad jag hittar på för galenskaper ;)

Vi har lagat mat i massor, så vi slipper tänka på de däruppe... varma soppor till lunch o biffigare mat till middag :)

Imorgon drar vi... jag är lite pirrig :)) Det är Ljuvys första semester (o våran som föräldrar).
Kulkulkul


Vi lovar att köra försiktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar