torsdag 3 februari 2011

OBOJ va dumt!

ni  vet när man tittar på sej själv på video och känner bara NÄÄJ ååååhNEJ! o herreherreguu!!
Så blundar man, håller händerna framför ögonen men kan inte låta bli att titta o så säger man nejnejnejnejnej...
Och om det känns riktigt illa, då vill man ju inte att någon ska se det!
Men tror ni inte massor, jo MASSOR av människor kommer se den.

Jag kollade just på en video mitt arbete lagt upp på mej då jag dansar en barndans till en show.
Fördeförsta så va jag djupt upprörd den dagen för allt runt inspelningen gick fel. Och på något sätt så gjorde den känslan att jag såg lite lätt skadad ut... i en axel kanske, eller kanske en höft... eller döv. 
För inte nog med att vi inte kunde ha uniformerna på oss, utan ha våra vanliga fula kläder. Så hade de lagt musiken två sekunder efter dansen på en låt. Så det såg ännu dummare ut än det dumma som det skulle sett ut... haja dumt?! OBOJ va dumt.
Men eftersom jag inte jobbar där så mycket nu, så slipper jag titta på den. Men eftersom jag vet att en massa massa massa andra kommer göra de, så känns de som att jag vill flytta från Göteborg nu! Jag är redo!

Ja vi ska kolla på hus på lördag :) Å de e ett niiice hus, vi har redan bott in oss.
Vi är totalsålda... o kommer kämpa för de! Men vi har ju inte galet mycket att kämpa med, men de lilla vi har det ska vi skramla högt med!! Oom det är så drömlikt som vi vill att de ska va då...
Men isåfall är alla problem lösta, då flyttar vi från Gööplaborg! ihaaa

Tänk lilla Ljuvy, hon kan springa på gräsmatta till sommaren, hoppa hage o blåsa såpbubblor!
Eller njae... hon kanske mer kommer släpa omkring i gräset... rulla runt o tugga på de!
Jajag tog väl i liiite, men vem vet??
Hon kan redan stå på bord förtusan!
Ja om jag håller under armarna då :)
Hur som hus, hon kommer gilla att bo i det huset tror jag!


Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar