söndag 6 februari 2011

Uzbeker mottages icke!!

SOM vi har skrattat idag!! Jag berättar mer sen!

Idag fick jag sovmorgon, det var inte igår och de va välbehövligt OCH det var underbart!! Jag vaknade sakta av mej själv, o hörde min sötasöta lilla familj mysa runt utanför dörren.

Jo men sovmorgon va de, sen gick jag o tränade. Men AJ va ont jag fick, och OJ va snurrig jag blev.
Jag tänkte testa något nytt idag o gick därför på Kettleball/box 75 minuter, i en kvart.
Det är ju som så att på vissa gym så gör instruktörerna sina egna pass med helt eget upplägg. På Lundbybadet där vi tränar, där är det så.
Men jag trodde ju i min naivitet att de hade en måttstock som de har på Friskis&Svettis, där de har strikta linjer hur ett pass ska läggas upp osv.

Men på vårt gym har dom många, många bra pass men HighChaparall-stuk på vissa.
Så idag kom jag till passet nyfiken o glad i hågen, kom in i salen o vi ställde upp redo!
Han började direkt att skrika om att vi skulle börja boxas HÅRT, KOM IGEN, KÖÖÖÖR o som i chock började jag boxas. Som en liten vilde, box box box, ner 20 armhävningar, upp boxboxbox, ner 20 situps upp... Jag kämpade, men jag undrade VART TOG UPPVÄRMNIGEN VÄGEN?
Är det jag som är en mjukis, eller är dethär bananas tänkte jag i smyg för mej själv?
Jag vet ju svaret! Jag är en mjukis, och detdär va hejkonbejkon bananas! Jag lämnade passet efter en kvart. Med ojojo ajjaj så ont så ont :( i handleder speciellt :( sikken skitpass jag utsatte lilla kroppen för :(
Jag blev lite butter, mmm jag muttrade omkring ett tag när jag kom hem.

Jesper satt o skrev annonser till Blocket, vi ska försöka sälja lite grejer.
Han skrev o skrev annons efter annons, o dåodå frågade han mej nåt då jag stod på andra sidan väggen (i köket)... Vad ska det kosta? Vad heter den? o jag svarade muttrande...
Så frågar han, Jonna får jag skriva -Uzbeker mottages ej?! Som i Solsidan...
Ja sa jag, det blir kul!
Så fortsatte jag att laga mat, men tänkte att NÄE inte heter de Uzbeker, det heter ju Escados förskjutton AHHAHHAHAHAHAhahhahahhaa Uzbeker är ju förfan ett folkslag!
Hahha men alltför sent kom vi på det "lilla" misstaget, så nu ligger annonsen ute med mitt telefonnummer o namn.
Hajar ni hur dumt?!
Längst ner i annonsen där vi säljer barnartiklar står det, Uzbeker mottages icke!
Så jädra knasigt :D :D

Vi har föressten byggt Bobbashus idag! Till Ljuvy, jag kan sätta in bild imorgon!

Igår o i förrgår va mina underbara föräldrar här, så otroligt mysigt vi hade. O som Ljuvy njöt av all kärlek o uppmärksamhet, mys o paket hon fick. Det strålade kärlek extra starkt från vår lägenhet de dagarna!

Vi va o tittade på huset som vi så gärna ville ha, o va så sugna på. Men nej det va ju tyvärr inte så bra som vi hoppats, så lite besvikna o hungriga åkte vi därifrån. Wellwell, de dyker nog upp förr eller senare, vårat hus.
Så vi drömmer vidare... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar